Behöver du hjälp?

Sök bland våra frågor och svar om Viaplay!

Den angivna e-postadressen har redan använts vid registrering

Får du upp meddelandet om att din e-postadress redan använts när du ska registrera dig på sidan https://signup.viaplay.se/ beror det på att du tidigare knutit ett abonnent- eller kundnummer till användarkontot. Istället för att registrera dig på nytt ska du logga in på viaplay.se med din e-postadress samt lösenordet du valde när du skapade ditt Viaplay-konto.

Har du dock bytt leverantör och vill använda samma e-postadress behöver du börja med att kontakta din tidigare leverantör och säkerställ att du avslutar ditt Viaplay-abonnemang hos dem. Prova därefter att registrera dig på nytt genom signup.viaplay.se , säkerställ att du använder dina nya uppgifter. Saknar du några uppgifter kan du kan du hitta dessa på din leverantörs hemsida alternativt genom att kontakta din leverantör.

Var den här artikeln till hjälp? 156
Kontakta oss