Behöver du hjälp?

Sök bland våra frågor och svar om Viaplay!

Du kan också leta bland Vanliga frågor & svar nedan.

Hur byter/säger jag upp mitt paket genom iTunes?

Ändra paket

Om du är kund genom iTunes och vill byta paket måste du först avsluta ditt befintliga abonnemang. När abonnemanget har löpt ut är det fritt fram att starta ett nytt. För att säga upp din prenumeration genom din iPhone/iPad gör du följande.

  1. Tryck på Inställningar på hemskärmen.
  2. Tryck på iTunes och App Store.
  3. Tryck på ditt Apple ID högst upp på skärmen.
  4. Tryck på Visa Apple ID, du kan behöva logga in.
  5. Tryck på Prenumerationer.
  6. Tryck på det abonnemang du vill hantera.
  7. En prenumeration avslutas genom att stänga av auto-förnyelse. Abonnemanget stängs ner i slutet av den aktuella betalningsperioden och du kan sedan välja ett nytt paket. Vill du aktivera ett annat paket omedelbart så rekommenderar vi att du skapar ett nytt användarkonto och beställer önskat paket direkt på vår hemsida.

Avsluta paket

För att avbryta ditt nuvarande abonnemang genom din iPhone, iPad, kan du göra följande:

  1. Tryck på Inställningar på hemskärmen.
  2. Tryck på iTunes och App Store.
  3. Tryck på ditt Apple ID högst upp på skärmen.
  4. Tryck på Visa Apple ID, du kan behöva logga in.
  5. Tryck på Prenumerationer.
  6. Tryck på det abonnemang du vill hantera.
  7. En prenumeration sägs upp genom att stänga av auto-förnyelse. Abonnemanget stängs ner i slutet av den aktuella betalningsperioden.
Var den här artikeln till hjälp? 117
Kontakta oss