Behöver du hjälp?

Sök bland våra frågor och svar om Viaplay!

Du kan också leta bland Vanliga frågor & svar nedan.

Reklamation

Vi vill gärna att du kontaktar oss om du upplever att tjänsten inte lever upp till dina förväntningar. Genom feedback och återkoppling från våra kunder kan vi utvecklas och förbättras. För direktkontakt med vår kundservice kan du klicka på den röda knappen “Kontakta oss” som du hittar till höger på sidan.

Kunder kan alltid vända sig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) vid tvister som inte löses tillfredsställande av företaget. Detta gäller såklart även eventuella tvister med Viaplay.

Om ARN väljer att pröva ärendet kommer Viaplay att svara på anmälan och ge vår syn på frågan. ARNs beslut är en rekommendation. Du finner ARNs anmälningsformulär här. Konsumenter kan även vända sig till EU-kommissionens onlineplattform. Läs mer på deras hemsida.

Var den här artikeln till hjälp? 1
Kontakta oss